یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

هوش مصنوعی (AI) چیست؟

ظهور هوش مصنوعی (AI) نقش کلیدی در آغاز انقلاب هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  صنعتی چهارم داشته است. به گفته مجمع جهانی اقتصاد، «تقریباً هر صنعت را در هر کشوری مختل می کند».

 

ما در آستانه یک انقلاب فناوری هستیم که اساساً نحوه زندگی، کار و ارتباط ما با یکدیگر را تغییر خواهد داد. در مقیاس، گستره و پیچیدگی، این دگرگونی با آنچه که بشر قبلا تجربه کرده است،  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  متفاوت خواهد بود. – کلاوس شواب، بنیانگذار و رئیس اجرایی مجمع جهانی اقتصاد ژنو

 

هوش مصنوعی مجموعه‌ای از مفاهیم و فناوری‌ها است که برای افراد مختلف معنای متفاوتی دارد - ماشین‌های خودران، ربات‌هایی که خود را شبیه انسان می‌کنند، یادگیری ماشینی و موارد دیگر - هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان و کاربردهای آن در هر کجا که نگاه کنید وجود دارد. تعریف معمولی هوش مصنوعی چیزی شبیه به این است:

 

چیزی که هوش مصنوعی نیست

 

منبع: KDNuggets

 

جرمی آچین، مدیر عامل DataRobot، هوش مصنوعی را ساده‌تر تعریف می‌کند:

 

هوش مصنوعی یک سیستم کامپیوتری است که قادر به انجام  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان وظایفی است که معمولاً به هوش انسانی نیاز دارند. این سیستم‌های هوش مصنوعی از یادگیری ماشینی پشتیبانی می‌کنند. بسیاری از آن‌ها با یادگیری ماشینی، برخی از آن‌ها به‌ویژه یادگیری عمیق، برخی از آن‌ها با چیزهای بسیار خسته‌کننده‌ای مانند قوانین فقط قدرت می‌گیرند

 

برای توضیح عمیق تر، سخنرانی جرمی در مورد این موضوع را از تجربه هوش مصنوعی ژاپن تماشا کنید.

 

چرا هوش مصنوعی مهم است؟

سیستم‌های هوش مصنوعی برای شرکت‌هایی که می‌خواهند با هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  خودکارسازی و بهینه‌سازی فرآیندها یا تولید بینش‌های عملی از داده‌ها ارزش استخراج کنند، حیاتی هستند. سیستم‌های هوش مصنوعی مجهز به یادگیری ماشینی، شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا از مقادیر زیادی از داده‌های موجود برای کشف بینش‌ها و الگوهایی استفاده کنند که شناسایی آن‌ها برای یک فرد غیرممکن است، و آنها را قادر می‌سازد تا ارتباطات هدفمندتر و شخصی‌شده‌تری را ارائه دهند، رویدادهای مراقبت‌های ویژه را پیش‌بینی کنند، و احتمال تقلب را شناسایی هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  کنند. معاملات، و بیشتر.

 

بررسی کسب و کار هاروارد بینش کلیدی در مورد اهمیت هوش مصنوعی در محیط اقتصادی امروز ارائه می دهد:

 

تأثیرات هوش مصنوعی در دهه آینده تشدید خواهد شد، زیرا تولید، خرده‌فروشی، حمل‌ونقل، امور مالی، مراقبت‌های بهداشتی، قانون، تبلیغات، بیمه، سرگرمی، آموزش و تقریباً هر صنعت دیگری فرآیندهای اصلی و مدل‌های کسب‌وکار خود را تغییر می‌دهند تا از مزایای استفاده کنند. فراگیری ماشین."

 

شرکت‌هایی که موفق به پذیرش فناوری‌های هوش مصنوعی و هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  یادگیری ماشینی نمی‌شوند، سرنوشتشان این است که عقب بمانند:

 

هزینه های جهانی برای هوش مصنوعی سالانه 50 درصد رشد خواهد کرد و تا سال 2021 به 57.6 میلیارد دلار خواهد رسید.

صنایعی مانند خرده فروشی، بازاریابی، مراقبت های بهداشتی، فین تک، بیمه و غیره همگی از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی بهره خواهند برد.

شرکت هایی که بر اساس بینش داده ها هدایت می شوند، تا سال 2020 سالانه 1.2 تریلیون دلار از شرکت های غیرمحور دریافت خواهند کرد.

83 درصد از کاربران اولیه در حال حاضر از هوش مصنوعی و ابتکارات یادگیری ماشینی ارزش کسب کرده اند.

سود خالص در مشاغل ناشی از پذیرش هوش مصنوعی بیش  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان از 5 میلیون خواهد بود.

هوش مصنوعی + DataRobot

DataRobot بر این باور است که فناوری های هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی در حال ظهور باید در دسترس همه شرکت ها، صرف نظر از اندازه و منابع باشد. به همین دلیل است که ما یادگیری ماشین خودکار را اختراع کردیم، که به کاربران در تمام سطوح مهارت اجازه می‌دهد تا به راحتی و به سرعت مدل‌های یادگیری ماشین را بسازند و به کار گیرند.

 

DataRobot به دموکراتیک کردن هوش مصنوعی اعتقاد دارد و به همین دلیل، ما پلتفرمی را ایجاد کردیم تا کاربران تجاری در سراسر سازمان‌ها بتوانند بینش‌های عملی و عملی به دست آورند که منجر به ارزش تجاری ملموس می‌شود. DataRobot قدرت هوش مصنوعی را برای کاربران در سراسر تجارت شما در دسترس قرار می دهد و به سازمان شما کمک می کند تا به یک شرکت مبتنی بر هوش مصنوعی تبدیل شود.

 

ارائه ROI برای ابتکارات هوش مصنوعی شما

درباره هوش مصنوعی بیشتر بدانید

کتاب الکترونیکی: 10 کلید موفقیت هوش مصنوعی در سال 2022

کتاب الکترونیکی: تأثیر هوش مصنوعی را تسریع کنید

کتاب سفید: دموکراتیک کردن هوش مصنوعی برای همه: تغییر مدل عملیاتی خود برای حمایت از پذیرش هوش مصنوعی

راهنمای هوش مصنوعی انسان محور: بهترین روش ها در تغییر سازمانی و تجربه مشتری

DataRobot Documentation: واژه نامه

DataRobot کیست؟

DataRobot پیشرو در هوش مصنوعی ارزش محور است که به سازمان ها قدرت می دهد تا هوش مصنوعی را از ایده ای به تاثیر دیگر سرعت بخشند. با بیش از یک دهه پیشروی در نوآوری Artificial intelligence in plain language for children  هوش مصنوعی، ما می دانیم که برای ایجاد یک تفاوت واقعی چه

 

  • ۰۳/۰۳/۰۸
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی