یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

به منظور ایجاد تعادل بین نوآوری و ارزش‌های اولیه انسانی، هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  ما تعدادی توصیه برای حرکت رو به جلو با هوش مصنوعی ارائه می‌کنیم. این شامل بهبود دسترسی به داده ها، افزایش سرمایه گذاری دولت در هوش مصنوعی، ترویج توسعه نیروی کار هوش مصنوعی، ایجاد یک کمیته مشاوره فدرال، تعامل با مقامات ایالتی و محلی برای اطمینان از اجرای سیاست های موثر، تنظیم اهداف گسترده در مقابل الگوریتم های خاص، جدی گرفتن تعصب موضوع هوش مصنوعی، حفظ مکانیسم‌های کنترل و نظارت انسانی و مجازات رفتارهای مخرب  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان و ارتقای امنیت سایبری.

 

بهبود دسترسی به داده ها

ایالات متحده باید یک استراتژی داده ای ایجاد کند که نوآوری و حمایت از مصرف کننده را ارتقا دهد. در حال حاضر، هیچ استاندارد یکسانی از نظر دسترسی به داده، اشتراک گذاری داده یا حفاظت از داده ها وجود ندارد. تقریباً تمام داده ها ماهیت اختصاصی دارند و به طور گسترده با جامعه تحقیقاتی به اشتراک گذاشته نمی شوند و این امر نوآوری و طراحی سیستم را محدود می کند. هوش مصنوعی برای آزمایش و بهبود ظرفیت یادگیری خود به داده ها نیاز دار هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان د. بدون مجموعه داده های ساختاریافته و بدون ساختار، دستیابی به مزایای کامل هوش مصنوعی تقریباً غیرممکن خواهد بود.

 

به طور کلی، جامعه تحقیقاتی به دسترسی بهتر به داده‌های دولتی و تجاری نیاز دارد، اگرچه با تدابیر مناسب برای اطمینان از اینکه محققان از داده‌ها به همان روشی که کمبریج آنالیتیکا با اطلاعات فیس‌بوک انجام داد، سوء استفاده نمی‌کنند. روش های مختلفی وجود دارد که محققان می توانند به داده ها دسترسی پیدا کنند. یکی از طریق قراردادهای داوطلبانه با شرکت هایی است که داده های اختصاصی دارند. برای مثال، فیس‌بوک اخیراً اعلام کرد که با راج چتی، اقتصاددان استنفورد، از داده‌های رسانه‌های اجتماعی خود برای کشف نابرابری استفاده می‌کند.51 به عنوان بخشی از این ترتیب، محققان موظف شدند بررسی‌های پس‌زمینه را انجام دهند و فقط می‌توانستند به داده‌های سایت‌های امن دسترسی داشته باشند تا از  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان آنها محافظت کنند. حریم خصوصی و امنیت کاربر

 

در ایالات متحده، هیچ استاندارد یکسانی از نظر دسترسی به داده، اشتراک گذاری داده، یا حفاظت از داده ها وجود ندارد. تقریباً تمام داده ها ماهیت اختصاصی دارند و به طور گسترده با جامعه تحقیقاتی به اشتراک گذاشته نمی شوند، و این امر نوآوری و طراحی سیستم را محدود می کند.

 

گوگل مدت‌هاست که نتایج جستجو را به صورت انبوه در اختیار محققان هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  و عموم مردم قرار داده است. از طریق سایت «Trends»، محققان می‌توانند موضوعاتی مانند علاقه به ترامپ، دیدگاه‌های مربوط به دموکراسی، و دیدگاه‌های مربوط به اقتصاد کلی را تجزیه و تحلیل کنند. این به مردم کمک می‌کند تا جنبش‌های مربوط به منافع عمومی را دنبال کنند و موضوعاتی را شناسایی کنند که عموم مردم را تحریک می‌کند.

 

توییتر بسیاری از توییت‌های خود را از طریق رابط‌های برنامه‌نویسی کاربردی که معمولاً API نامیده می‌شوند در دسترس محققان قرار می‌دهد. این ابزارها به افراد خارج از شرکت کمک می‌کنند تا نرم‌افزار کاربردی بسازند و از داده‌های پلتفرم رسانه‌های اجتماعی آن استفاده کنند. آنها می توانند الگوهای ارتباطات رسانه های  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان اجتماعی را مطالعه کنند و ببینند که مردم چگونه در مورد رویدادهای جاری اظهار نظر می کنند یا به آنها واکنش نشان می دهند.

 

در برخی از بخش‌هایی که منافع عمومی قابل تشخیص وجود دارد، دولت‌ها می‌توانند با ایجاد زیرساخت‌هایی که داده‌ها را به اشتراک می‌گذارد، همکاری را تسهیل کنند. به عنوان مثال، مؤسسه ملی سرطان پیشگام پروتکل به اشتراک گذاری داده است که در آن محققان معتبر می توانند با استفاده از اطلاعات شناسایی نشده برگرفته از داده های بالینی، اطلاعات ادعاها و درمان های دارویی، داده های بهداشتی آن را جویا شوند. این امر محققان را قادر می‌سازد تا کارایی و اثربخشی را ارزیابی کنند و در مورد بهترین رویکردهای پزشکی، بدون به خطر انداختن حریم خصوصی بیماران، توصیه‌هایی ارائه کنند.

 

ممکن است شراکت های داده های عمومی و خصوصی  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان وجود داشته باشد که مجموعه داده های دولتی و تجاری را برای بهبود عملکرد سیستم ترکیب می کند. برای مثال، شهرها می‌توانند اطلاعات مربوط به خدمات اشتراک‌گذاری سواری را با مطالب خود در مکان‌های خدمات اجتماعی، خطوط اتوبوس، حمل‌ونقل عمومی و ازدحام بزرگراه‌ها برای بهبود حمل‌ونقل یکپارچه کنند. این امر به کلان شهرها کمک می کند تا با مشکلات ترافیکی مقابله کنند و به برنامه ریزی بزرگراه ها و حمل و نقل انبوه کمک کنند.

 

برخی ترکیبی از این رویکردها دسترسی به داده‌ها را برای محققان، دولت و جامعه تجاری، بدون آسیب رساندن به حریم خصوصی شخصی، بهبود می‌بخشد. همان طور که ایان باک، معاون NVIDIA اشاره کرد، «داده سوختی است که موتور هوش مصنوعی را به حرکت در می آورد. دولت فدرال به منابع گسترده اطلاعات دسترسی دارد. باز کردن دسترسی به آن داده‌ها به ما کمک می‌کند تا بینش‌هایی را به دست آوریم که اقتصاد ایالات متحده را متحول می‌کند.»53، دولت فدرال از طریق پورتال Data.gov خود، بیش از 230000 مجموعه داده را در اختیار عموم قرار داده است، و این به نوآوری و بهبود در این زمینه کمک کرده است. هوش مصنوعی و فناوری‌های تجزیه و تحلیل داده‌ها. 54 بخش خ Artificial intelligence in plain language for children صوصی همچنین باید دسترسی به داده‌های تحقیقاتی را تسهیل کند تا جامعه بتواند به مزایای کامل هوش مصنوعی دست یابد.

 

  • ۰۳/۰۳/۰۸
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی