یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

برنامه نویسی برای کودکان بدون اینکه خودتان ت آموزش برنامه نویسی برای کودکان جربه ای داشته باشید

19 ژوئن 2023 توسط کد یادگیری کانادا

نمی دانید چگونه برنامه نویسی را به بچه ها آموزش دهید یا از کجا شروع کنید؟ ما درک می کنیم که آماده شدن برای یک درس کامپیوتر چقدر می تواند زمان بر و استرس زا باشد!

 

اخیراً، برنامه های آموزشی در سراسر کانادا (به ویژه در آموزش برنامه نویسی برای کودکان  آلبرتا و انتاریو) مدرنیزه شده است تا علوم رایانه بیشتری را در بر گیرد. بنابراین جامعه آموزشی به دنبال منابع پشتیبانی و توسعه حرفه ای است که دسترسی آسان و مقرون به صرفه باشد. بنابراین، در آغاز سال تحصیلی در سپتامبر، کارکنان آموزشی با طرح‌های درسی که برنامه‌نویسی را در بر می‌گیرد و با مؤلفه‌های ارزشیابی مرتبط است، به کلاس بازمی‌گردند.

 

اگر ایده یادگیری برنامه نویسی بدون تجربه شما را می تر آموزش برنامه نویسی برای کودکان ساند، بدانید که چندین نفر در این قایق هستید.

 

این مقاله به عنوان یک راهنما، اولین قدم برای یادگیری نحوه آموزش برنامه نویسی به کودکان خواهد بود.

 

برنامه نویسی چیست؟

برنامه نویسی یا کدنویسی کامپیوتری، نحوه ارتباط انسان با کامپیوتر است. این به ما اجازه می دهد تا با ایجاد لیستی از دستورالعمل ها، به رایانه بگوییم چه اقداماتی باید انجام دهد. با دستورالعمل های مناسب، رایانه ها می توانند چیزهای شگفت انگیزی ایجاد کنند.

 

 

چرا آموزشش بده؟

برنامه نویسی فقط برای بچه هایی نیست که به فناوری آموزش برنامه نویسی برای کودکان  علاقه دارند. در واقع، به کودکان می آموزد که به جای اینکه صرفاً مصرف کننده آن باشند، محتوای دیجیتال ایجاد کنند. آنها بهتر درک خواهند کرد که فناوری که هر روز استفاده می کنند واقعاً چگونه کار می کند و ایده هایی برای بهبود آن پیدا خواهند کرد.

 

برنامه های آموزشی جدید بر ایجاد وب سایت ها، برنامه ها و نرم افزارها تمرکز دارند تا دانش آموزان بتوانند ایده های خود را به سایر نقاط جهان منتقل کنند. با دادن دستورالعمل به رایانه ها، آنها مهارت های حل مسئله و همچنین تفکر محاسباتی خود را توسعه می دهند.

 

علاوه بر این، این یک راه عالی برای اضافه کردن کمی آموزش برنامه نویسی برای کودکان  ادویه به کلاس های فعلی شما است! آیا ارائه تاریخ ارائه می دهید؟ چرا وب سایت نمی سازید؟ آیا در حال مطالعه ساختار سلولی هستید؟ از دانش آموزان بخواهید که یک بازی شناسایی سلولی را برنامه ریزی کنند تا بتوانند  آموزش برنامه نویسی برای کودکان با گروه های خود بازی کنند!

 

مهمتر از همه، کدنویسی سرگرم کننده است، علاوه بر  آموزش برنامه نویسی برای کودکان این که راهی خلاقانه برای دستیابی به دانش آموزانی است که با رویکردهای تدریس سنتی مشکل دارند.

در چنین شرایطی، اغلب خود را در حال پرسیدن سوالاتی Teaching programming for children  از دوست عزیز ما گوگل خواهید دید. مقاله یا ویدیوی ایجاد شده توسط q را جستجو کنید

  • ۰۳/۰۳/۱۶
  • javad salehi

برنامه نویسی کودکان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی