یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

 

 

تفاوت بین کدنویسی و برنامه نویسی چیست؟

شما اغلب می شنوید که اصطلاحات "کدگذاری" و "برنامه نویسی"  سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان به جای یکدیگر استفاده می شوند، اما برخی از تفاوت ها قابل ذکر است.

 

کدگذاری: یک عنصر اصلی برنامه نویسی که شامل ترجمه منطق یک برنامه است تا کامپیوترها بتوانند آن را درک و اجرا کنند. این شامل نوشتن خطوط کدی است که برنامه را تشکیل می دهند،  سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان بنابراین بیشتر به استفاده از نحو زبان های برنامه نویسی برای برقراری ارتباط با رایانه ها می پردازد.

برنامه نویسی: این شامل چیزی فراتر از نوشتن کد است. معمولاً شامل سایر جنبه‌های ایجاد نرم‌افزار، مانند شناسایی نیازمندی‌های برنامه، ترجمه نیازمندی‌ها به کد، اشکال‌زدایی، آزمایش، ایجاد مستندات و موارد دیگر می‌شود.

تفاوت بین کدنویسی و برنامه نویسی

 

رابطه بین کدنویسی و برنامه نویسی را می توان با در نظر گرفتن سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان    آنچه در نوشتن یک رمان دخیل است، به بهترین شکل توصیف کرد.

 

کدنویسی شبیه نوشتن جملات و پاراگراف‌هایی است که رمان را تشکیل می‌دهند، در حالی که برنامه‌نویسی شامل ایجاد عناصر گسترده‌تر مانند طرح، صحنه، توسعه شخصیت، روایت و غیره است.

 

مزایای برنامه نویسی چیست؟

شما ممکن است فکر کنید، خوب، این جالب است، اما سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان   چرا باید اذیت کنم؟ فناوری در همه جا وجود دارد و نمی توان بر مزایای برنامه نویسی رایانه ای بیش از حد تأکید کرد.

 

به عنوان مثال، شما در حال خواندن این مقاله هستید زیرا دستگاه شما طوری برنامه ریزی شده است که وقتی کلیک های صحیح را انجام می دهید، آن را برای شما نمایش دهد. بیایید چند دلیل را ببینیم که چرا باید به برنامه نویسی اهمیت دهید.

 

سریع‌تر کار کنید: رایانه‌ها به‌طور شگفت‌انگیزی سریع هستند وسایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  با برنامه‌نویسی، می‌توانیم از قدرت آن‌ها برای حل مشکلات پیچیده‌ای که ما را برای همیشه می‌برد استفاده کنیم. یک مثال قدرت برنامه های پیام رسانی فوری است.

راحتی: بیشتر روش های راحت انجام کارها در دنیای مدرن ما به دلیل برنامه نویسی است. به عنوان مثال، به دلیل برنامه نویسی، می توانید در خانه خود راحت باشید، مقداری غذا سفارش دهید و در عرض چند دقیقه تحویل بگیرید.

کار 24/7: کامپیوترها می توانند 24/7 بدون خسته شدن یا بی حوصلگی کار کنند! بنابراین می‌توانید برای رایانه‌ها برنامه‌هایی بنویسید تا کارهای روزمره و تکراری را انجام دهند و به شما وقت آزاد می‌دهند تا روی کارهایی که نیاز به تفکر خلاق دارند، بگذرانید.

فرصت های شغلی: زمانی که یاد بگیرید چگونه برنامه سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  ریزی کنید، فرصت های شغلی زیادی وجود دارد. اکثر کسب و کارها وب سایت دارند و برای ایجاد و نگهداری آن وب سایت ها به برنامه نویسان نیاز دارند. سایر چشم اندازها عبارتند از توسعه اپلیکیشن موبایل، توسعه بازی، علم داده، هوش مصنوعی و غیره.

مهارت های منطقی و حل مسئله: برنامه نویسی در هسته خود حل مسئله است. ایجاد برنامه های کامپیوتری شما را به چالش می کشد تا به مشکلات فکر کنید، راه حل ها را در نظر بگیرید و کارآمدترین آنها را بیابید و به شما کمک می کند تا مهارت های تحلیلی خود را بهبود بخشید. بنابراین چه از برنامه نویسی ساخت یافته استفاده کنید، چه از برنامه نویسی شی گرا یا رویکرد دیگری، مشکلات را حل خواهید کرد.

از ساختن چیزهای جالب لذت ببرید: می توانید بازی ها یا برنامه های خود را ایجاد کنید! تصور کنید برنامه خود را ایجاد کنید، آن را در AppStore یا Play Store قرار دهید و هزاران بار دانلود کنید! هیجان انگیز به نظر می رسد، درست است؟ زمانی امکان پذیر است که برنامه نویسی را یاد بگیرید.

آماده ساختن چیزهای جالب هستید؟ بهترین زبان های سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  برنامه نویسی برای بازی ها را بررسی کنید

 

نحوه یادگیری برنامه نویسی

اگر به یادگیری برنامه نویسی علاقه مند هستید، در اینجا چند توصیه و گامی وجود دارد که می توانید برای اطمینان از یک سفر یادگیری آرام انجام دهید.

 

دلایل خود را بیابید: تصمیم بگیرید که چرا می خواهید برنامه نویسی  سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان را یاد بگیرید. ممکن است بخواهید شغل خود را به توسعه بازی یا توسعه نرم افزار تغییر دهید، یک پروژه پرشور بسازید، یا به عنوان یک سرگرمی یاد بگیرید. دلیل شما برای یادگیری به شما کمک می کند تا بهترین راه را برای تنظیم این سفر هیجان انگیز انتخاب کنید.

یک زبان برنامه نویسی را انتخاب کنید: بسیاری از مبتدیان اشتباه می کنند که چندین زبان را همزمان یاد می گیرند، اما بهتر است یکی را برای شروع انتخاب کنید و بعداً دیگری را یاد بگیرید.

یک منبع یادگیری را انتخاب کنید: گزینه‌های یادگیری شامل گذراندن یک دوره آنلاین، خواندن کتاب، پیوستن به یک کمپ آموزشی یا ترکیبی از هر یک از این موارد است. سبک یادگیری ترجیحی خود را شناسایی کنید و بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

ساخت پروژه ها: در اسرع وقت پروژه های ساخت و ساز را شروع کنید! این به تقویت مفاهیمی که از طریق یک دوره آنلاین، کتاب یا آموزش یاد خواهید گرفت کمک می کند. چیزها را بسازید، در طول مسیر آن را بشکنید و نحوه درست کردن چیزها را بیابید. خوش می گذرد!

به یک انجمن بپیوندید: یادگیری نحوه کدنویسی می تواند سخت باشد. اما وقتی به جامعه ای از یادگیرندگان همفکر ملحق می شوید، می تواند کمتر ترسناک باشد. از کمک برنامه نویسان Programming teaching sites for children  با تجربه بیشتر از شما نهایت استفاده را ببرید.

نتیجه

اگر دوباره دارید

  • ۰۳/۰۳/۲۱
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی