یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

برنامه نویسی چیست؟ برنامه نویسی کامپیوتری شامل طراحی، سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  توسعه و پیاده سازی نرم افزارهای کاربردی با نوشتن و بهینه سازی کد در زبان های برنامه نویسی مختلف است.

 

عمار دارکازانلی می‌گوید: «برنامه‌نویس‌ها مسئول تبدیل الزامات عملکردی به راه‌حل‌های کارآمد و قابل نگهداری هستند و اغلب با متخصصان دیگر مانند مهندسان نرم‌افزار، دانشمندان داده و طراحان UX/UI برای ایجاد محصولات کاربرپسند و با کارایی بالا همکاری می‌کنند.» معاون مهندسی سیستم در Biofourmis که بیش  سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان از 30 سال است که در حال توسعه نرم افزار بوده و دهه ها تخصص برنامه نویسی دارد.

 

به طور خلاصه، برنامه نویسی کامپیوتر ایده ها را به واقعیت تبدیل می کند. برنامه نویسان کدنویسی ایجاد می کنند که به نرم افزار اجازه می دهد روی رایانه های شخصی و دستگاه هایی مانند تبلت و تلفن های هوشمند کار کند.

 

کار در Accenture

Accenture کد را بشناسید

با یادگیری اصول توسعه نرم افزار در این شبیه سازی شغلی سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  رایگان، مهارت های کدنویسی خود را تمرین کرده و رشد دهید.

 

اکنون ثبت نام کنید

میانگین زمان: 5-6 ساعت

 

مهارت هایی که می خواهید بسازید: جاوا، Spring، برنامه نویسی شی گرا، Refactoring کد، DevOps، Continuous Integration، Agile Methodology

 

صنایع برنامه نویسی کامپیوتر

حرفه ای در برنامه نویسی کامپیوتر می تواند درها را به صنایع مختلف باز کند. این به برنامه نویسان فرصت های زیادی می دهد تا مهارت های خود را در زمینه های مختلف که با علایق و تخصص آنها مطابقت دارد به کار گیرند.

 

دکتر جو آن اوراوک، استاد فناوری اطلاعات د سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان ر دانشگاه ویسکانسین در وایت واتر، توضیح می دهد: «برنامه نویسان رایانه می توانند تقریباً در هر زمینه ای کار کنند، از کار در بخش عمومی برای شهرها گرفته تا شرکت های تولیدی و خرده فروشی. اگرچه این انواع مختلف زمینه های برنامه نویسی از نظر نیاز به کنترل کیفیت، مستندات و ساختار شباهت هایی دارند.

 

برخی از صنایعی که به برنامه نویسی کامپیوتری متکی هستند عبارتند از:

 

دارکازانلی می‌گوید: «برنامه‌نویسان در امور مالی الگوریتم‌های معاملاتی، ابزارهای تحلیل ریسک و برنامه‌های کاربردی رویارویی با مشتری را توسعه و حفظ می‌کنند، در حالی که برنامه‌نویسان در بخش مراقبت‌های بهداشتی بر ایجاد سیستم‌های پرونده الکترونیک سلامت، پلتفرم‌های پزشکی از راه دور و ابزارهای سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  تحقیقاتی پزشکی تمرکز می‌کنند.

 

او ادامه می دهد: «صنایع خودرو و هوافضا برای توسعه سیستم های تعبیه شده، فناوری خودروهای خودمختار و نرم افزار کنترل پرواز به برنامه نویسان متکی هستند. در ارتباطات راه دور، برنامه نویسان در طراحی زیرساخت های شبکه و پروتکل های ارتباطی مشارکت دارند، در حالی که برنامه نویسان در  سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان بخش سرگرمی بازی ها، خدمات پخش و تجربیات واقعیت مجازی را ایجاد می کنند.

 

مناسب شغل خود را پیدا کنید

با شبیه سازی رایگان شغل علوفه، کشف کنید که آیا این مسیر شغلی مناسبی برای شماست.

 

شروع کنید

چگونه وارد حرفه برنامه نویسی کامپیوتر شویم

بر اساس گزارش اداره آمار کار (BLS)، در حالی که انتظار می رود رشد اشتغال برای برنامه نویسان کامپیوتر بین سال های 2021 تا 2031 10 درصد کاهش یابد، هنوز تقاضا وجود دارد. BLS هر سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  ساله در طول یک دهه حدود 9600 فرصت برای برنامه نویسان کامپیوتری را به دلیل بازنشستگی یا ترک شغل کارکنان در نظر می گیرد.

 

اما ورود به این حوزه چه چیزی را شامل می شود؟ آموزش، آموزش، و توسعه مهارت ها همه راه هایی برای آماده سازی خود برای حرفه ای در برنامه نویسی کامپیوتر هستند.

 

آموزش و پرورش

دارکازانلی می گوید: «تحصیل می تواند یک بوت کمپ ساده سه ماهه یا چندین سال تحصیل در دانشگاه باشد. «کلید واقعی موفقیت استعداد است. اشتیاق شما برای حل مسائل پیچیده و کنجکاوی شما ب سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان رای کاوش عمیق و درک چگونگی کار کردن، تعیین کننده میزان موفقیت شما در یک برنامه نویس کامپیوتری است."

 

BLS گزارش می دهد که شما معمولاً برای شروع یک حرفه برنامه نویسی کامپیوتر به مدرک لیسانس نیاز دارید - به عنوان مثال، در علوم کامپیوتر، مهندسی نرم افزار یا یک حوزه فنی مرتبط. اما داشتن مدرک رسمی یک نیاز سخت و سریع برای هر شغل برنامه نویسی نیست. در بسیاری از موارد، انواع دیگر آموزش و پرورش نیز می تواند به شما در راه اندازی حرفه برنامه نویسی کامپیوتر کمک کند.

 

بسته به رشته خود، ممکن است بتوانید آموزش رسمی را با مهارت‌های قابل اثبات، دوره‌های کارآموزی، گواهی‌نامه‌ها، بوت کمپ‌های کدنویسی، پروژه‌های شخصی مرتبط و/یا تخصص جایگزین کنید که می‌توانید با استفاده از پشته‌های فناوری رایج در صنعت خود نشان دهید. کامرون پرین، مهندس نرم افزار با تخصص در برنامه نویسی و توسعه نرم افزار می گوید.

 

مهارت های برنامه نویسی کامپیوتر

مهارت های فنی - یا مهارت های سخت - اجزای حیاتی موقعیت های برنامه نویسی کامپیوتر هستند.

 

مهارت های سخت

پرین مهارت های سخت زیر را مشخص م Programming teaching sites for children ی کند که برنامه نویسان کامپیوتر بیشتر به آنها وابسته هستند.

 

  • ۰۳/۰۳/۲۱
  • javad salehi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی