یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

 

زبان برنامه نویسی چیست؟

همانطور که قبلاً در وبلاگ قبلی خود به زبان های برنامه سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  نویسی اشاره و توضیح داده ایم، اکنون به انواع آنها می پردازیم. زبان های برنامه نویسی انواع و دسته های مختلفی دارند: رویه ای، تابعی، شی گرا، اسکریپتی، منطقی و غیره.

 

زبان برنامه نویسی راهی برای توسعه دهندگان یا برنامه نویسان برای برقراری ارتباط با رایانه ها و سایر دستگاه ها (IOT) با استفاده از کدهای قابل فهم ماشین است.

 

زبان های برنامه نویسی زیادی در سرتاسر جهان موجود سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  است، هر زبان برای ویژگی های خاصی ایجاد می شود و زمانی که زبان نوشته می شود باید به بایت کد و کد ماشین ترجمه شود که کامپیوتر می تواند آن را اجرا کند.

 

انواع مختلف زبان برنامه نویسی

 

حال اجازه دهید به روش‌های مختلف گروه‌بندی و دسته‌بندی این زبان‌های برنامه‌نویسی نگاهی بیندازیم. راه های زیادی وجود دارد که بتوانیم این زبان ها را بر اساس رفتار، سبک اجرا، ساختار و بسیاری از پارامترهای دیگر رشد دهیم. نمودار زیر برخی از راه‌های رایج برای تعریف و گروه‌بندی زبان‌های برنامه‌نویسی را به سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  ‌عنوان رویه‌ای، تابعی، منطقی، OOPs، Scripting و غیره نشان می‌دهد.

 

زبان های برنامه نویسی رویه ای

نرم افزار، بهترین داستان ها را از رهبران صنعت در Medium بخوانید.

نویسنده این داستان را فقط برای اعضای Medium در دسترس قرار داده است. سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  ارتقا دهید تا فوراً قفل این داستان را به اضافه سایر مزایای فقط اعضا باز کنید.

 

بیشتر از DevopsCurry (D0 محبوب ترین زبان های برنامه نویسی 2023: زمان و نحوه استفاده از آنها

نوشته دیوید سورسکی | ارسال شده در 25 ژانویه 2023 | 32 دقیقه (6763 کلمه)

زبان های برنامه نویسی زیادی – شاید خیلی زیاد – وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. یکی از مؤثرترین راه‌ها برای ارزیابی محبوبیت آن‌ها، تعداد عبارت‌های جستجو برای هر زبان در سراسر وب است. شاخص TIOBE فهرست قطعی زبان های برنامه نویسی است که به ترتیب محبوبیت حجم جستجو به عنوان نشانه ای از برجستگی و علاقه عمومی رتبه بندی شده است. این مقاله 40 زبان برتر در آن لیست را با مروری کوتاه و مزایا، معایب و فرصت‌های استخدام فهرست می‌کند.

پایتون یک زبان برنامه نویسی نسبتاً جدید است   سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان که برای اولین بار در سال 1989 معرفی شد و با ظهور زمینه های کاربردی جدید محبوبیت زیادی پیدا کرد. این یک زبان تفسیری است که از مدیریت خودکار حافظه و برنامه نویسی شی گرا پشتیبانی می کند. این به شدت تجربه توسعه دهنده را در اولویت قرار می دهد.

 

پایتون برای برنامه نویسی همه منظوره از جمله برنامه  سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان های کاربردی وب بسیار محبوب است. اخیراً برای استفاده تخصصی در برنامه های کاربردی یادگیری ماشین شناخته شده است.

 

مشاغل پایتون بسیار زیاد هستند، بنابراین یافتن شغل با استفاده از پایتون آسان است و هنوز هم فضای زیادی برای رشد وجود دارد.

 

طرفداران

خوانایی و انعطاف پذیری پایتون را برای طیف وسیعی از برنامه ها مناسب می کند.

تایپ پویا و کد ناهمزمان به سرعت بخشیدن به روند توسعه کمک می کند.

می توان خیلی سریع توسط توسعه د سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان هندگان تازه کار یاد گرفت.

منفی

عملکرد پایتون به خوبی برخی از همتایان خود نیست

به دلیل GIL پایتون، یک رشته را در یک زمان اجرا می کند.

عدم سازگاری بومی با iOS یا Android یک نقطه ضعف بزرگ برای توسعه دهندگان تلفن همراه است.

2. ج

C یک زبان برنامه نویسی محبوب است

 

محبوبیت: متوسط

انتظارات حقوق: معمولاً بین 71,433 دلار تا 95,168 دلار

سهولت یادگیری: متوسط

موارد استفاده: استفاده عمومی و تخصصی

سیستم های جاسازی شده

درایورهای سخت افزار

برنامه های کاربردی محلی

C برای اولین بار در سال 1972 معرفی شد، به خوبی سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  تثبیت شده و ماندگار است. تا زمانی که جاوا معرفی شد، C زبان سطح بالا غالب بود. اولین نسخه‌های یونیکس که به زبان اسمبلی نوشته شده بودند، به C منتقل شدند. سپس در توسعه سایر سیستم‌عامل‌های اولیه، از جمله IBM System/370 استفاده شد.

 

C دارای سابقه طولانی توسعه در سیستم های قدیمی تر با پردازنده های کندتر و حافظه کم است. برنامه های نوشته شده به زبان C باید بسیار کارآمد باشند، بنابراین C در مواردی که سرعت اهمیت دارد به عملکرد بالا شهرت دارد.

 

C به دلیل استفاده از آن در توسعه سیستم ها، از جمله سیستم عامل ها، دستگاه های جاسازی شده و به عنوان سیستم عامل، همچنان بسیار محبوب است. کتابخانه استاندارد C به بسیاری از پلتفرم ها منتقل شده است، بنابراین در بسیاری از موارد قابل استفاده است. با این حال، برنامه‌نویسی سیستم‌های سطح پایین که معمولاً برای آن استفاده می‌شود، مهارتی تخصصی‌تر از برنامه‌نویسی کاربردی عمومی است. این توضیح می دهد که چرا زبان C در مقایسه با زبان های دیگر در 10 زبان برتر، فرصت های شغلی نسبتا کمی دارد.

 

C++ C را با ویژگی های شی گرا گسترش می دهد. "دبل پلاس" از عملگر افزایشی C می آید. C++ برای آوردن ویژگی های زبان های قدیمی به پلتفرم های سریعتر و قدرتمندتر توسعه یافته است.

 

C++ منطقه ای مشابه C را در بازار اشغال می کند، از جمله برنامه نویسی سیستم ها و توسعه سخت افزار سطح پایین. در طول سال‌ها، کتابخانه‌ها و مشخصات استاندارد C++ به طور  Programming teaching sites for children قابل توجهی گسترش یافته‌اند، که منجر به انتقاداتی شده است که بیش از حد پیچیده و یادگیری آن دشوار شده است.

 

  • ۰۳/۰۳/۲۲
  • javad salehi

برنامه نویسی کودکان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی