یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

یادگیری برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان

مطالبی که قرار می دهیم مربوط به آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان می باشد.

برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان مزایای فراوانی به همراه دارد. بنده یک برنامه نویس هستم. ای کاش در زمان نوجوانی کسی بود و دستم را می گرفت و به سمت برنامه نویسی می آورد. کودکان و نوجوانان به آموزش برنامه نویسی بپردازند

  • ۰
  • ۰

اگر می خواهید شروع به ایجاد اولین برنامه خود با پایتون کنید، باید یک بهترین زبان برنامه نویسی برای شروع محیط توسعه را بر روی رایانه خود دانلود و نصب کنید. به همین دلیل، شروع با پایتون کمی دشوارتر از جاوا اسکریپت است.

 

مرتبط ED READING: پایتون

منابع آنلاین بی حد و حصری برای یادگیری پایتون وجود دارد، اما اگر از آن دسته افرادی هستید که چیزی را کمی سنتی تر ترجیح می دهید، مطمئن شوید که فهرست کامل بهترین کتاب های پایتون ما را بررسی کنید تا شما را با این زبان پر تقاضا به سرعت بالا ببرید. .

 

5. یاقوت سرخ

لوگوی یاقوت

یکی از دلایلی که Ruby یک زبان برنامه نویسی آسان است، جامعه حمایت کننده و دوستانه آن است.

روبی یک زبان برنامه نویسی با تمرکز بر سادگی و بهره وری است. بهترین زبان برنامه نویسی برای شروع چارچوب Ruby on Rails استفاده از Ruby را برای ایجاد و ارائه برنامه های کاربردی وب به کاربران آسان می کند.

 

روبی اغلب با پایتون مقایسه می شود، زیرا این دو زبان موارد استفاده مشترک دارند. روبی مانند پایتون یک زبان برنامه نویسی توانمند است و می تواند برای تجزیه و تحلیل داده ها استفاده شود. با این حال، روبی به طور فزاینده ای برای توسعه وب ایرانیان سایبر مورد استفاده قرار گرفته است.

 

روبی اولین زبان برنامه نویسی عالی برای یادگیری است. بهترین زبان برنامه نویسی برای شروع دارای یک جامعه دوستانه با هزاران منبع عالی و رایگان برای برنامه نویس مبتدی، از جمله بسیاری از کتاب های عالی در مورد برنامه نویسی Ruby.

 

» بیشتر: بهترین زبان های برنامه نویسی برای یادگیری

Learn to Program یک کتاب آنلاین است که از روبی برای آموزش اصول نوشتن یک بهترین زبان برنامه نویسی برای شروع برنامه به شما استفاده می کند. برای تجربه عجیب‌تر و مصورتر از یادگیری مفاهیم مشابه، می‌توانید راهنمای Why’s (Poignant) برای روبی را بخوانید.

 

عکس پروفایل زهره

"کارمای شغلی زمانی وارد زندگی من شد که بیشتر به آن نیاز داشتم و به سرعت به من کمک کرد تا با یک بوت کمپ هماهنگ شوم. دو ماه پس از بهترین زبان برنامه نویسی فارغ التحصیلی، شغل رویایی خود را پیدا کردم که با ارزش ها و اهداف بهترین زبان برنامه نویسی برای شروع زندگی من همسو بود!"

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی